顾_Cyan

唯有音乐最能治愈人心

Over And Over (Album Version) - Rachael Yamagata

I really thought I was OK
我真的以为我很好
I really thought I was just fine
我真的以为没什么大不了

But when I woke this time
但这次当我惊醒
There was nothing to take me back to sleep
我辗转反侧,不能成眠
To take you off my mind
我想把你赶出脑海
This time
我现在

I keep saying
不停地说
Over and over and over and over again
反反复复一遍又一遍
Let it rain
让雨下吧
Let it rain
让雨下吧
Over and over and over and over again
反反复复一遍又一遍
Let it rain
让雨下吧
Let it rain
让雨下吧
I need to hide within the storm
我要躲入暴雨中
So have the lightning come
任电闪雷鸣而下
And bring the winds that scream
任狂风呼啸而过
And spill the fog all over town
任大雾弥漫全城
And hold me in your stand-still ground
把我留在你静止的地面上

And I will sink down
让我慢慢下沉
And you'll be washed away
这样你就会被抹去
You'll be washed away
这样你就会被抹去

Over and over and over and over again
反反复复一遍又一遍
Let it rain
让雨下吧
Let it rain
让雨下吧
Over and over and over and over again
反反复复一遍又一遍
Let it rain
让雨下吧
Let it rain
让雨下吧

I really thought I was OK
我真的以为我很好
I really thought I was just fine
我真的以为没什么大不了
But when I woke up this time
但这次当我惊醒
There was nothing to take you off my mind
我辗转反侧,不能成眠

Over and over and over and over again
反反复复一遍又一遍
Let it rain
让雨下吧
Let it rain
让雨下吧
Over and over and over and over again
反反复复一遍又一遍
Let it rain
让雨下吧
Let it rain
让雨下吧
I need to hide within the storm
我要躲入暴雨中
So have the lightning come
任电闪雷鸣而下
And bring the winds that scream
任狂风呼啸而过
Spill the fog all over town
任大雾弥漫全城
And break through every door
让它打破每一个大门
Strip away the trees
把树叶都吹落
And raise the rivers high
随着河水的上涨
Just help me drown
就让我被水淹没吧

And hold me in your stand-still ground
把我留在你静止的地面上
And I will sink
而我将慢慢下沉
And you will be washed away
这样你就会被抹去
You'll be washed away
这样你就会被抹去


评论
热度(2)

© 顾_Cyan | Powered by LOFTER